نفیسی

روزنوشته های احمد نفیسی

نفیسی

روزنوشته های احمد نفیسی

مصاحبه باروزنامه ندای هرمزگان

س: شرایط اصلاح طلبان در انتخابات پیش رو چگونه ارزیابی می شود؟ 
ج ـ پس از رد صلاحیت صورت گرفته شده، اصلاح طلبان کاندیدای اختصاصی در انتخابات پیش رو ندارند ولی حاضر به قهر با صندوق های آراء نیز نیستند. 
س: چه امکاناتی در اختیار دارند؟ 
ج: از میان دو کاندیدای غیر اصولگرا یعنی آقایان روحانی و عارف امیدوارند با ائتلاف آنها و ماندن یک نامزد انتخاباتی در صحنه موجی که در جامعه با رد صلاحیت هاشمی به خاموشی و سردی گرائیده است در هفته پایانی تبلیغات دوباره خیز بر دارد. 
س: این امیدواری تا چه حد واقع بینانه است؟ 
ج: اصل امید بر ناامیدی رحجان دارد با وضعیتی که در جامعه قابل رصد کردن هست این امیدواری تا حد زیادی واقع بینانه است اگرچه دامنه ی آن نمی تواند بسیار بلند باشد، شاید این موج حماسه ساز شود. 
من وضعیت اصلاح طلبان را مصداق این آیه قرآن می دانم ک فرمود:« یخرج الحی من المیت » از یک شرایط مرده موجود زنده ائی خارج می شود این روند پیشرونده است. 
س: اگر ائتلاف صورت نگیرد چه وضعیتی ایجاد خواهد شد؟ 
ج: عدم ائتلاف جفای به اصلاح طلبان و بدنه اجتماعی آنان و مردم است و مسئولیت مستقیم آن متوجه دو نامزد انتخاباتی و رهبران و تصمیم سازان جریان اصلاح طلب است. دوست نداریم در چنین وضعیتی قرار بگیریم. 
س: ائتلاف تا چه حد در پیروزی نامزد انتخاباتی موثر است؟ 
ج: نفس ائتلاف و همدلی تبلیغ فرهنگ همکاری است که ما منادی آن هستیم مطمئناً این گذشت از چشم مردم قدر شناس نادیده و پنهان نمی ماند و در خاطره ها خواهد ماند. 
ائتلاف، اصلاح طلبان را برای موفقیت در مرحله اول و یا قرار گرفتن به عنوان رقیب اصلی در مرحله دوم در موقعیت برتر قرار خواهد داد. 
س: در صورت ائتلاف وضعیت ستادهای استان چگونه خواهد بود؟ 
ج: خوشبختانه در استان هیچ مشکل و مسئله ائی که مانع باشد وجود ندارد.
نظرات 0 + ارسال نظر
برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد