نفیسی

روزنوشته های احمد نفیسی

نفیسی

روزنوشته های احمد نفیسی

نامه ائی از او



شایدتومرانشناسی ولی من همه چیزتورامی دانم

می دانم کی می نشینی کی بلند می شوی

به تمامی راههای توآگاهم

حتی تعداد موهای سرت را می دانم

ازروح خودم درتو دمیده ام

زیراتوذریه من هستی

توراقبل از آنکه شکل بگیری می شناختم

توراازعالم" ذر " وپشت پدرت می شناختم

باتودوست بودم وبه توعشق می ورزیدم

زیراتمامی روزهای تودرکتاب من ثبت شده است

مشخص کردم کی به دنیابیائی وکجاساکن شوی

تورابادستهای خودساخته ام وتو رادررحم مادرت بافتم

توصنعت شگفت انگیز من هستی

من ازهرچیز وهرکس به تونزدیکترم

من محبت هستم من بخشنده ومهربان

دوست دارم باران محبت من همیشه تورا خیس کند

من هستم که تمامی نیازهای تورا تامین می کنم

نقشه های من برای آینده تو پرازامیدواری است

زیراتورادوست می دارم دوستی ابدی وجاودانگی

ازانجام کارخیربرای تومتوقف نمی شوم

زیراتوگوهرگران قیمت من هستی

دوست دارم باتمام قلب ووجودم توراسعادتمند سازم

اگرباتمام وجودت مرابخوانید مراخواهیدیافت

بایادمن   به آرامش برس وخواسته هایت را ازمن بخواه

زیراتنهااین من هستم که براین کارتواناوقادرهستم

من هستم که درتمامی مشکلات درکنارتوهستم

وقتی قلبت می شکند نزدیک توهستم

اشکهایت راپاک می کنم

به ندای تو پاسخ می دهم

توراتشویق وکمک می کنم تاسربالائی جاده زندگی رابه راحتی بپیمائی

وتمامی غمهایی که دردنیا دیده ائی ازتودورمی کنم

پیامبرانم رافرستادم تا دلیلی باشندبه اینکه من باتوهستم نه برعلیه تو

وزمانیکه همه درها برروی توبسته می شوند درهای رحمت من گشوده اند

کافیست به اطراف خود بنگری تاعطیه وهدیه های مراببینی

وبدانیکه هیچ چیزتوراازاین ببعد ازمحبت من جدانمی کند

پیش من بیا تادربزرگترین میهمانی که چشمان آسمان تاحالادیده است درکنار من باشی

من منتظرت هستم ودرشوق دیدارتو لحظه شماری می کنم

من پروردگار ومعبود توام